Wednesday, May 6, 2009

pagi nih aku x sarapan lagi

ya seperti dalam tajuk kat atas nih, aku belum lagi sarapan...
ya aku bangun dengan agak kecewa sebab aku terpaksa memilih untuk tidur berbanding dengan menonton perlawanan antara arsenal dan MU pagi tadi...
aku pon kata kat hati kecik aku 'takper esok pagi-pagi kite tengok lah livescore...'
'sama jugak kalau menang tetap menang...'
pujuk aku lagi....
then aku pun mengambil keputusan untuk tidur...
itu pun x berapa lena sangat sebab cocorina berdengkur mengalah kan gajah....
pagi nih aku kecewa lagi....
sebab arsenal kalah dengan MU 1-3 pagi tadi....
satu gol tuh pun agak kesian sebab dapat dari penalti yang di sempurnakan oleh v. persie....
hmmm....
aku tak tahu sama ada patut gembira atau tidak....
yerlah, cuba kalau aku keraskan mata dan tebalkan telinga dengar bebelan cocorina malam tadi...
pasti aku berasa rugi....
dah la tido lambat....
team kalah teruk....
tak lena tido sebab team fav aku kalah........
then, bangun lambat....
kene dengar cocorina membebel lagi.....
masuk keje lambat....
bos marah lagi.....
so,
pagi nih aku bangun awal,
pegi keje awal,
x kene bebel dengan cocorina,
sampai-sampai terus buka livescore..
arsenal kalah teruk,
semangat untuk bekerja down habis...
dan...
aku tak sarapan lagi...

No comments: