Wednesday, May 6, 2009

teknologi 1

yeah... aku dah boleh mula menulis balik..
bukan aper memangg aku nak menulis dengan lebih giat lagi
tapi....
macam mana aku nak teruskan
kalo USM tidak giat malah lebih liat lagi dalam mempertingkatkan capaian wifi untuk student-studentnya....
tapi....
kini aku dah duduk di desasiswa Restu bersama cocorina..
aku jadik RA pensyarah aku untuk cuti semester 3 bulan nih
boleh la buat modal untuk makan minum... timba pengalaman...
dan di restu sini aku dapat la jugak signal wifi walaupun kadang-kadang agak mengecewakan...
dan....
sekali lagi aku kecewa...
sudah la signalnya hangat-hangat tahi ayam, nak baca naruto pun kene block...
dulu aku bypass pakai proxy...
malang, hackers kat Pusat Komputer makin cekap dari hari ke hari
aku...
makin bodoh dan rasa bodoh dari hari ke hari...
kemudian aku jumpa freegate....
malang, freegate jadik taik hidung masin sebab ekonomi china dah maju so boleh la jadik demanding sikit.....
dan akhirnya....
aku dah jumpa satu lagi laluan...
hahahahaha... thanks to kashmar kerana mengajar aku tadi....
alhamdullillah... syukur dapat ilmu baru....
so pasni aku dah tak perlu rindu lagi pada naruto, youtube, dan segala macam benda yang di block oleh USM...
aku harap USM takkan mampu menyekat lagi kemahuan ku.....
korang nak tau ker caranyer hahahaha yang pasti bukan broadband.....

klik la sini kalau nak tau,,,,

1 comment:

sutra said...

nape x de citer satu pun sal saya dalam blog awak nie... huhuhu kecewa... :(