Wednesday, March 4, 2009

cetusan 1

dulu aku pernah menulis... cikgu aku cakap aku ade bakat menulis...tapi sejak aku masuk ke tingkatan 4 aku amek aliran sains...minat aku untuk menulis makin lama makin tumpul...yerlah dok join dgn budak2 sains..yang diorg tahu baca buku, buat eksperiment, tido kat surau, baca komik...gile nerd jugaklah hidup aku time tuh... kemudian di USM aku mula rindu hendak menulis...tapi aku sering konflik dgn diri utk menulis...aku rasa penulisan aku teruk...tapi aku mula kenal dgn dunia blog...mereka dan mereka telah memberikan insprasi kat aku utk menulis... dan ntah mcm mana aku telah memberanikan diri aku untuk menulis blog... so ini adelah cetusan aku yg pertama...sebagai latihan untuk hari2 yang mendatang....

1 comment:

Haf said...

iyolah ko arep oit!!bilanya ko nk update blog ko ni haaa!!!